Visite guidate all'Orto Botanico Friulano

Porte aperte all’Orto Botanico Friulano di via Urbanis, storica struttura gestita dalla Provincia di Udine, per ammirare all’interno del centro studi le numerose specie vegetali poste in coltivazione.

Visite guidate all'Orto Botanico Friulano

La storica struttura dell'Orto Botanico, ristrutturata ed inaugurata nell’ottobre 2012, svolge infatti funzioni di conservazione ex situ di piante di flora notevole del Friuli, effettua attività divulgative e didattiche per le scuole, ospita studenti universitari per tirocini ed è in contatto per interscambi di sementi con centinaia di Orti e Giardini botanici a livello mondiale.
Tecnici della Provincia di Udine e tirocinanti universitari impiegati presso l'Orto Botanico Didattico sono a disposizione - previo appuntamento - per illustrare le piante moltiplicate e conservate, le attività poste in essere, i percorsi didattici e divulgativi attivati e le progettualità che si stanno definendo per la conservazione della biodiversità friulana per il tramite dell'Orto Botanico Friulano.

Orari di visita: dal lunedì al sabato compreso (dalle 8 alle 13) con ingresso gratuito.

Per informazioni: dott. Michele Fabro, curatore
0432-279968 o 331.6947359

_______________________________________________________________________________

Visitis vuidadis tal Ort Botanic Furlan

Puartis viertis tal Ort Botanic Furlan di vie Urbanis, struture storiche gjestide de Provincie di Udin, par amirâ dentri dal centri studis lis tantis speciis vegjetâls in culture.

La struture storiche dal Ort Botanic, ristruturade e screade intal Otubar dal 2012, e fâs di fat funzions di conservazion ex situ di plantis di flore impuartante dal Friûl, e fâs ativitâts divulgativis e didatichis pes scuelis, e ospite students universitaris par tirocinis e e je in contat par interscambis di semencis cun centenârs di Orts e Zardins botanics a nivel mondiâl.

Tecnics de Provincie di Udin e tirocinants universitaris impleâts li dal Ort Botanic Didatic a son a disposizion - daûr apontament - par ilustrâ lis plantis moltiplicadis e conservadis, lis ativitâts ponudis in jessi, i percors didatics e divulgatîfs ativâts e lis progjetualitâts che si son daûr a definî pe conservazion de biodiversitât furlane midiant dal Ort Botanic Furlan.

Oraris di visite: di lunis a sabide (des 8 aes 13) cun jentrade gratuite.

Par informazions: dot. Michele Fabro, curadôr

WEBCAM